Latsöndag

Dagen var smärtfri, sitter just nu med en kopp kaffe. Drömmer mig bort till en dag då man snart kan sitta & ta en fika utomhus! Det enda som burrade runt i mitt huvud när jag gick till jobb imårse var "åååh vad skönt, åh vad skönt, åh vad skönt"! Solen stanna nu!! Jag behöver bli av med min vampyrbränna nu!

Sitter & funderar på vad jag ska göra sen? Ska nog bara lata mig. Kolla lite Dexter och äta kakaomandlar ;) YUMM MUM!

Fick förresten ett hemskt samtal innan, Robin berättade att Bosse hade knullat min räv ..
Robin hade hittat Bosse på mitt rum, han hade smugit in och dragit ner min räv på golvet & gjorde saker med han..
Fan Bosse, han kostade tusen spänn, kan du inte knulla kudden istället?

Bosse bara skrattar .. Fattar ingenting.
MU HAHAHA HAHOHO




Kommentarer
Postat av: Josie

hahahahah asså ni är fan sjuka!!! ;)

2010-03-14 @ 21:52:31
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0