life is like a shooting star

Torsdag, 4 Mars. En trött Sofie och en kopp kaffe har bänkat sig här!
Börjar jobba 9.45, så jag hinner allt sitta här en stund :)

Efter jobb ska jag in på scorett & kolla efter de låga conversen, kolla kan man ju ..
Jag känner mig så somrig nu! Hade det inte varit för att jag jobbar fredag så hade jag lätt plätt pannkaka stuckit till sthlm med Josie helt spontant ;)  Gått på fest med tema "sommarklädd" och dance all night loooong ..

Men tillbaka till verkligheten, jobbet kallar!

Och idag vill jag ge alla en enkel tulipan, för jag känner på mig att det kommer bli en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Josie

Hihihi du är söööting!

2010-03-04 @ 11:55:59
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0