särtorsdag

Skrattade liiiiite grann innan, lyssnade på rockklassiker i bilen plötsligt säger en av radiopratarna "imorgon blir det nog en del knivmord, det är ju skärtorsdag, eller särtorsdag (med handikappad röst) som finnarna säger"


hahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaha.
Ja, hrm .. hehe.

Annars? Jo jag mår mycket bättre, ska gå till jobb imorgon, denna gången klarar jag det ;) Stackars Martina häromdagen .. Första jag gör är gnäller när jag kommer till jobb, sen inte nog med det så b* jag ner toan också ;) hahahahaha. Härlig tjej va?
Missade sista delen av CSI triologin ikväll, ska se om jag kan hitta den på nätet nu.

Kommentarer
Postat av: Martina

hehehe det va lugnt.patricia stack iväg o handlade mat till mig så jag fick ätigt nåt. o man får faktiskt gnälla.. :)

kramelikram

2010-03-31 @ 23:21:46

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0