stirr i huvudet!

Oj vilken dag! The Garden Collection kom i butik!
 Hade helt fått för mig att det inte var förrens imorgon, men tji fick jag!
Fast det är lugnt, för SOM TUR så var jag i stan så jag roffade åt mig precis aaallt jag ville ha DIREKT! hahaha!

Dom måste skrattat åt mig så mycket jag hade i famnen :D Men tyvärr är det inte löning förrens imorgon så snälla som dom var la dom undan det till mig! ;) Nu saknar jag bara något litet extra ifrån kollektionen som jag nog fan ska få tag i det också ;)

 Sen när ajg började jobba så fick jag ännu mer energi, det hade kommit in mer varor på jobb!! Jag hittade såklart en massa där också .. mrhum .. Jag har blivit så jäkla "hårig", köper värsta blommor, rosetter, och stora diadem nu för tiden. Men what the biiip, något jag har lärt mig från Glitter är att more is more ;) Får väl slänga in lite bilder imorgon :)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0