sunshine

Oj så härligt det är att ha en riktig sovmorgon!
Vaknade av ett väldigt fint sms ifrån en kompis, och det gjorde hela dagen för mig!

Sitter och funderar på om jag ska unna mig den dyra ringen, eller om jag ska strunta i den?
Jag vet hur jag själv blir om jag struntar i den och sen ser den på någon annan .. Avundsjukan kokar ;)
Ja eller nej?

Tänkte se Top Model nu eftersom jag missade det igår, men som jag sa till min syster, motion är viktigare än tv!
Vad blir jag gladast av liksom, en tv program eller en snygg kropp? Jag brukar ju välja tv:n, men inte nu .. Fan som jag sagt flera gånger, ÄNDRING! NYA TAG, NYTT LIV!

Ska se om jag kan låna systers kamera idag, har fortfarande inte hämtat min. Vill visa det nya vi fått in på Glitter, kom en del nya ringar, stora halsband och andra påfyllningar igår som kommer sälja som smör!

Och glöm inte, rösta på min bikini på Nelly, den blåa :) ;)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0