svarta fåret

Såå, nu är jag hemkommen!
Eftersom jag fick avboka min tid hos Malin imårse så passade jag istället på att gå in efter jobb. Det blev lite annat än bara frisyrer, lite rastafari och en kopp kaffe mest! haha!

Och jag är ledsen .. fan alltså, den blåa klänningen jag visade ifrån H&Ms Garden collection .. la en strl 38 i kundkorgen, sen när jag skulle klicka på beställ då var den fan slut i lager!
Självklart fick jag fatt i annat, men den blåe .. Nu är jag helt ledsen för att jag verkligen vill ha den ..

Men men, den hade väl antagligen varit ful på mig (säger jag bara för att jag är ledsen), eller så är det bara min vanliga otur :)
Jag kan ju elle belle bi:a om vilket som!


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0