you mo**** F*********

uuuh, deppig & nere!
Allt är bajs i mitt huvud, inte bara för att jag aldrig lämnat "bajs & kiss" åldern, utan överhuvudtaget!
Kan någon ge mig en flaauuud en?

Sån lyxtid jag jobbat idag, 9.45 -17.00. Hallå, såhär kan jag jobba alltid!
Men ändå kommer jag hem helt doown down down down doooown "baby are you down down down down". Den låten är nog till mig idag. Snälla nån, skicka in till radio trelleborg & önska den fine låten ;)

Ska faktiskt ut & gå en runda snart. Känner att jag måste, jag blir galen av allt. och min ipod gör mig ledsen, den vill inte funka. Vafan?
Den kan inte vara i sönder redan?
Ipoden, om jag tillägnar dig denna videon, vill du funka då?



Kommentarer
Postat av: Josie

Vad är det som hänt sweet? :(

2010-03-01 @ 22:24:48
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0