beast of burden

00.44, kan inte somna, måste vara allt jag tagit idag för att bli pigg och frisk.
Får jag väl ångra imårrn ..

Är iallafall ledig i 2 dagar nu, fast ska till Malin imårrn vid 12 tiden. Skippar sminket då va.. ;)
Kanske till och med ska köra pyjamasstil?
Komma som jag är, låta lika chockad och rasslig i halsen som man gör när någon ringer en på morgonen och frågar "sov du?" "Nää, jag är vaken, har varit vaken länge".
Förresten, varför säger man alltid så när man sover när någon ringer? hahahaahah


Vad ska jag nu göra?
Alltså, detta är ju lite tråkigt.
Kan man inte våldgästa någon vid denna tiden?


Kommentarer
Postat av: Josie

Du kan ALLTID våldgästa mig :) hihi

2010-05-12 @ 21:52:09
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0