fel dag

Precis kommit hem, fick panik köra ner till stan och handla mascara eftersom jag glömde det igår!
Det är inte klokt, det tog mig en halvtimme att hitta parkering, folk är galna, varför skulle jag just idag glömma skrammel till parkering och alla andra i Trelleborg vara så snåla och ta alla gratisparkeringar?
haha ..

Har huvudvärk, ont i halsen och känner för att bara sitta hemma idag.
Sov iallafall till halv 1 idag, det var mer än vad jag behövde känner jag nu ..

Men jag ska ta en "pilla", äta lite och sen börja göra mig iordning för kvällen.
Det blir lite tjejkväll hos Stephanie idag, några tjejer och vin ska jag nog klara av :) Men jag ska sen jobba lördag och söndag, så det blir tyvärr ingen karatefylla Steffe ;)

Malmö bjöd på:






Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0