hot red vamp

Trevligt att se min tyska sida idag, behövde faktiskt bara en enda gång säga "vaaaaa, kan nån översätta, I don't understand anything right now?!" Haha!
Annars log man mest och försökte sätta ihop ett och ett .. haha!

Har ångest i kroppen nu, vill ut & gå, vill göra något, men mörkret faller och jag känner mig som en vampyr.
Testade mitt röda läppstift precis, oj, var det så mörkt? Till min vita hy? grr.
Jag har ju blivit flitig med min youcam, hahahaha haaaaaaaaaaaa ha! Så här kan ni själva se!




Ska se film vid 22 iallafall, "De dimhöjda bergens Gorillor" (heter den nu så eller skriver jag helt fel?).
Har för mig att den filmen ska vara riktigt bra, så upp till bevis ikväll ..

Kommentarer
Postat av: Josie

Tittar också på den :) Kommer ihåg den nu hehe Är det inte hon som spelar i Avatar också?

2010-05-16 @ 22:58:24
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0