really bad hair

Sorry för att jag var tråkig igår, hade annat att göra :)

Idag vaknade jag upp med en brännande hals! Den brann av skavsår från allt jag hostat! Och nu hostar jag ännu värre ..
Vafan, får nog kila inom apoteket och köpa något mot rethosta, för detta är reeeeeeeetligt!

Ska slinga håret idag! Jaa, ni hörde rätt... Jag är så jävla nervös, men gör det för Malins skull så hon "får lite mer liv i håret att leka med" till söndag då hon gör sitt gesällprov, -på mig :D
Men jag litar på dig Malin ;)
(så kommer jag hem såhär) hahahah!


Nä, vi får hoppas på att dte inte ser ut så :D

Nu ska jag dricka lite kaffe, dra mig vidare till Malin, sen jobba heeeela dagen!
Så kanske ikväll lovers?

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0