de bästa besluten

Godmorgon!
Vaknade upp riktigt utvilad idag, börjar jobba 13.00 så jag slipper iallafall stressa :) Måste erkänna att det varit ganska påfrestande att jobba dubbla pass hela tiden nu det senaste. Men jag gör gärna det, det är bara första eventuellt andra veckan som man måste ta sig igenom. Sen efter det vaknar man pigg som en galning vid 7 på morgonen och tror att man försovit sig ;)
 Min generation är slöa, de flesta bor fortfarande hemma och inte ens hälften jobbar heltid (men av jävligt bra anledningar, oftast) så inget emot mig att jobba som våra förfäder ;) Få känna att man lever, utnyttja kroppen till max!

Jag har faktiskt bestämt mig nu, jag ska börja träna! Haha! Får en bra november lön, och efter en hel del peppning så ska jag nu köpa mig ett gymkort! Haha ..

Jag känner att min rygg inte pallar alltid, och axlarna är slöa efter en hel dag på jobb. Och när vår ena vakt på köpcentret där jag jobbar (som äger ett gym och själv är biff) hörde mig säga detta sa han att jag kommer inte palla ett sånt jobb jag har mer än tills jag är 35 sen kommer hela jag att kollapsa (ungefär). Och han sa såhär till mig när jag sa att jag "har tänkt börja träna snart" : Att säga så är lika med ett nej. Du kommer aldrig att börja om du säger så. Säg istället idag ska jag köpa ett kort och jag SKA träna och jag ska jobba tills jag är gråhårig!

Fick iallafall en hel del träning på dansgolvet i helgen, men efter en kväll med mina lovekillers ser mina hälar ut såhär:


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0