just ordinary

Gogmorgon!
Sitter med hostan i halsen, väntar på att mitt kaffe ska bli klart så jag kan vakna på riktigt!

Tänkte försöka hinna hem till min farmor och farfar idag, bakat morotskaka så halva den kan man väl ta med sig :) (resten stannar hemma) haha!
18.00 ska jag vara på Nikita, det blir nog en sista övning inför söndag då jag sitter hårmodell på John Bauer i Malmö.

Vilken helg det kommer att bli! Lady Gaga på fredag, köpcentret där jag jobbar ordnar en fest för alla anställda på lördag, sen söndag ska jag vara pigg och glad som en nötkärna när Lotta drar mig i håret :P

Men jag gillar fullt ös ;) Virrpanna, galenpanna .. kalla mig vad du vill ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

vem ska du sitta modell för? :)

2010-11-17 @ 11:10:33
URL: http://friidie.blogg.se/
Postat av: Frida

svar: ja det är ju kul :) haha!



Ja, jag älskar också såna håruppsättningar!

2010-11-17 @ 16:17:05
URL: http://friidie.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0