slit och släp

Oj vilken busväder det är ute!
Snö K A O S!

..Och jag sitter och funderar på hur fasen jag ska ta mig till jobb? haha! Palla ta bilen? Jag som vill gå min vanliga runda till jobb, få min dagliga promenad .. :( Men vill jag undvika att skrämma vettet ur alla genom att komma som en snögubbe till jobb så borde jag nog fundera mer på bilen .. hrm ..

Såg en kund igår på jobb som hade de finaste ringarna jag sett! Bilderna under går inte ens att jämföra med vad jag såg, men jag vill visa själva "grejjen". Enkla breda silver ringar med gravyr eller halsband med gravyr.. Robin, mamma, mimmi? Jag vill också ha en .. eller två ;)



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sånna vill jag med ha :)

2010-11-24 @ 10:57:53
URL: http://arndtmimmi.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0