yes the bird is the word

Godmorgon! (som alltid)

Dricker mumsigt kaffe, lyssnar på Guns´n roses .. Mmm ..vilken morgon ;)
Men dock krävs det typ 5 koppar för att jag  ska vakna, snoozade i en timme idag.. Vad är det med mig? Sket i att duscha för att sova istället. Hello svettlöken ..
Lite deo sen är jag fit ändå ;) haha!

Fick färgat Kajsas hår igår, det blev faktiskt jättebra, trots att vi alla fick lite smått panik och trodde att inget hänt .. Älskar sånna kvällar! Big heart to you guurls :)

Åh, vad är det jag ser i webshopen .. Såg ju visningsexet till detta halsband, designen är ändrad lite från orginalet, men åh .. I wanna clickiliclick .. oohh.. aahh .. måste ...

Kommentarer
Postat av: Angelica

njaa de är så där =/

2010-11-06 @ 15:45:01
URL: http://angelicahighonlife.blogg.se/
Postat av: kajsa

jag med! :) snart får vi köra filmmys kväll :) hihhi <3

2010-11-06 @ 19:34:04

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0