are you a monster?

Glömde berätta om inatt, vaknade vid 4 tiden av att min granne var ute och gick i sina tållor (trätofflor). Jag gissar att han:
1: gick i sömne
2: la ut råttgift (han har trots allt berättat många gånger att om vi inte vill ha våra katter så har han en hagelbössa)
3: Slangade bensin från våra bilar (det har trots allt försvunnit en del bensin, yes polisen har till och med varit här)
4: Han är seriermördare
5: Han är en varulv

Det mest otäcka var att jag undrade vad fasen håller han på med? Så jag kollade försiktigt ut genom persiennen för han kunde trots allt ha varit ute med hunden. Vad ser jag inte, jo HAN KOLLAR RAKT UPP MOT MITT FÖNSTER!

Rädd som en myra släppte jag persiennen och hoppade ner i sängen, visslade lite så som man gör när "jag har inte gjort något, la la la la la ... "
Fan alltså, snacka om att jag kommer spänna öronen hädanefter varje natt ... scaaaary ..




Kommentarer
Postat av: Anne

Du är så rolig haha! :D Tack för dagens sista skratt, godnatt!

2010-10-12 @ 23:35:43
URL: http://annenimtoft.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0