i'm no madman

Det är en jättefin morgon, det enda som fick mig att rycka till är att det är frost på hustaken! I oktober månad!?!? Brrrrrr !

Jag har iallafall en värmande kopp kaffe brevid mig och tjockaste koftan på stället!
Jag mår mycket bättre idag, men snacka om förkylning .. ! pOHUU!
Här flyger snoret åt höger och vänster, jag dricker te och slickar på honung. Somnade med en strepsil i munnen, och näsprayet är min bästa vän just nu.
Jag bryter hellre armen än är förkyld, för jag blir verkligen rudolf med röda näsan och värre än en karl ;)

Ska dra tilll jobb om en timme, slutar 15.00 så då blir det rakt hem till sängen, sen får jag inte glömma att vakna lagom till Paradise Hotel ;) Sen sova ut sjukdomen, sen vakna upp till en jobbvecka gånger 6 dagar ..
Varför just nu?

Kommentarer
Postat av: steph

kikar in =) allt bra med dig idag?

2010-10-12 @ 10:36:29
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0