niagrafall

Oj oj oj, näsan rinner och jag känner mig SEG! Jag vill inte stiga upp ur sängen idag!

Och på tal om att näsan rinner, testade en ny hamburgare på Burger King igår "spicy tendercrisp chicken" heter den, och jag såg att det var en sån "spice-o-meter" som heeela tiden visade på det rödaste. Men ni vet man är lite så cool, vafan det är aldrig så starkt som dom försöker visa att den är, tänkte jag. Men hrrm, chii fick jag!
Jag kunde fan inte smaka mina pommes efetr några tuggor på hamburgaren! Näsan rann som niagrafallet och munnen brändes ihjäl! Haha! Så, ÄT INTE DEN!:D


Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: haha aa det är de nog ;) för hade aldrig hört de förut, haha!

2010-10-01 @ 19:48:09
URL: http://asahlen.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0