sing it with a swing

Vad är det för ny ikon som ploppat upp när man för ett nytt inlägg?? Är det sanning att man kan tidsinställa sina inlägg? Isåfall HURRAR jag för detta! YIPPIE!

Usch, jag är inne i en riktig "tänkar period", kan inte slå bort den rena faktan av hur många i min omgivning vars kroppar är sjuka.
Älskling har foten, M huvudet, mamma har haft det .. Jag kan inte låta bli att undra varför jag slipper det? Vad gör mig mer värd till en frisk kropp än dessa? Okej, jag har astma och allergier och det är också pain in the ass .. Men varför är det så orättvist? Livet ..?

Jobbar 13-19 idag, sen ska jag hem till idol bara, all alone :) Men det kan trots allt vara rätt skönt!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0