something on my mind

Precis kommit hem, och jag är tröttare ön tröttast!

Fick veta idag att ännu en person i min omgivning lämnar Trelleborg. Först Jenny som åkte tillbaka till växjö, Alexandra åker till spanien på tisdag i 3 år, och nu allra sötaste Malin åker till Stockholm! :( Jga är avundsjuk, ledsen, glad och deppig på en och samma gång. Jag vill inte bli en "typisk småstads tjej", jag beundrar alla dessa som vågar ta modet till att sticka, tänk om någon kunde gett mig en spark i baken? :)

Jaja .. :)
Från det ena till det andra så blir det jobb imorgon, sen lite paaardy pardy för att senare vakna upp till en söndag med frukostkalas! JIPPIE!
Tjo flöjt!


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0