these times

Godmorgon!

Precis kört mormor till bussen, hon och "knuuudan" (som vi säger) skulle till tyskland, ölfesten eller vad det nu var. Här är det krut i gamlingarna ;) Min mormor är till och med mer aktiv än mig, hon går på stavgång, chigong och gud vet vad ...
Ska man ha henne som förebild eller? haha

Jobbar heeeejjjjjla dagen idag .. Glad att jag inte har något bestämt sen, skönt att bara kunna slänga sig i soffan framför idol :) No worries ..

Fast jag är trots allt kattvakt denna helg ;) Så helt stilla kommer jag inte vara, även om jag önskar all ledighet i världen just nu. Nä usch, det ska man inte önska, det är som att önska sig "inget liv". Tar tillbaka vad jag sa ;)

Var hemma hos Kajsa<3 igår, snacka om att snacka ihjäl sig. Samma sak varje gång ;)
Vi blev även ÖVERLYCKLIGA när vi såg att Marabou's "winter" kommit i butik! WUHU! Lika god som jag förväntat mig, lite mer vaniljsmak bara, men heeey ...


Kommentarer
Postat av: LISA

SVAR: Haha ja ^^

2010-10-29 @ 08:08:52
URL: http://blogofmine.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Det är samma sak med min Farmor, hon leder stavgång för de andra pensionärerna, reser och håller igång så att en annan får skämmas =)



Som jag har letat efter den där chokladen! Var den så god som man tror?



Ja, lammsteken var god. Och tillbehören ännu godare ;)



Trevlig helg!

2010-10-29 @ 10:09:56
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0