thoughts

Sitter här nu, otroligt uttråkad! Har uppdaterat mitt cv, sökt lite, tagit reda på lite mer om det nya köpcentret som ska öppna i Hyllie. Jag har riktig ångest, jag vill börja leva nu, inte vara snyltgäst hos mamma längre!
Fan livet är tufft ju!

Funderar på om jag ska börja läsa en av böckerna som jag fick av min syster i födelsedagspresent. Eller boken jag fick lånat av Kajsa? Nu jävlar, nu ska jag bli en riktig boklus ;)

Jobb 9-15 imorgon, sen drar jag ut till st.isie. Och imorgon är det även Josephines födelsedag ;) GRATTIS i förskott, WUUHU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du måste ju få ut minst 7000 i månaden, och då har du ju råd med hyra osv. du kan ju äta hemma endå fast än du inte bor där . jag får ut ca 5000 och har en hyra på 2100 och klarar mig fint på det. klart har jag inte råd med massa snygga kläder hela tiden men det är det värt när jag är 23 och får bo själv :)

2010-10-07 @ 00:18:08

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0