I find it kind of funny

Det har gått otroligt snabbt på jobb idag, men vissa dagar är väl så :) Känns skönt nu när det inte är lika mycket som det varit de senaste ca 2 månaderna. Men istället blir man rastlös när man är van vid ett tempo som varit i samklang med vad jag kan tänka mig att kineserna jobbat röven av sig för med lanseringen av iphone 4. Haha ..

Precis sett idol, blev bjuden till Emelie ikväll, men kände att jag inte riktigt hann. Men ändå sitter jag här nu och har noll att göra :)

Får väl se om det finns något bra på tv .. eller online ;)

Köpte dessa i helgen på min och Kajsas lilla roadtrip:



Kommentarer
Postat av: kajsa

så fina så fina så fiiina!

2010-09-21 @ 22:48:15
Postat av: Erika

vackra!

2010-09-22 @ 08:04:01
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0