mitt öga vs kameralinsen

Slut i rutan! Jag är trött trött trött!
Jag är så sugen på godis så det inte går att beskriva.. ska jag eller ska jag inte åka ner till videomix och plocka på mig? Krävs en funderare för det ..

Tänkte visa de nya läppglanset/stiftet på läpparna, men det är omöjligt att fånga på bild med min kamera hur det verkligen ser ut på. Kanske blir det bättre bilder sen när syrran kommer hem med ny systemkamera som förhoppningsvis kan fånga de riktiga färgerna på bild :)

"Tuschpennan"


"Glanset"


Som sagt, bilderna gör ingen rättvisa alls för hur det ser ut i verklighet.
Eller är det så man ser ut i verkligheten som bilderna visar? ;) Snacka om fel på synen isåfall ,haha!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fin du är! Har du färgat håret?

Hoppas du har haft en skön helg!

Kramar

2011-04-03 @ 20:35:29
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0