perioder

Just nu är jag inne i en period då det inte är alldeles för mycket inspiration som väller över mig ..
Det står stilla helt enkelt ..

Men efter min lediga helg skramlar det förhoppningsvis loss en massa ideér och tokigheter! ;) Who knows ..

Fikade förresten med Kajsa igår! Som jag saknat henne ..! Slutade med att vi satt på Espresso House i ca 2,5 timmar och bara snackade en massa skit, resor, jobb och funderingar över livet i Trelleborg, haha!!
More of those days please ..


Måste förresten visa 2 nya iphonefodral som jag köpt! En pik till migsjälv eller? ;) (eller vad säger Robin och Stephanie?, hahahahha, jag vet att ni hatar min nuvarande mobil från stenåldern)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aa men jag sparade den. Den är ju väldigt fin :)

2011-04-07 @ 10:40:56
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0