smell like you mean it

För ett tag sen hade jag en kund i butiken där jag jobbar som luktade så gott så jag nästan svimmade! Haha!
Jag blev nästan förälskad i henne på plats av lukten, frågade henne vad det var hon doftade och då svarade hon "kokosnöt body butter"!

Sen dess har jag varit på jakt efter en riktigt god body butter, och igår kom älsklingen hem med en från The Body shop till mig!! Åhh, helt sjukt vad gott det luktar, kan ligga och lukta på mig själv i timmar nu ju :D hahah!!!

Jag måste erkänna att jag är svag för dofter, bland de bästa dofterna jag vet är grillat, jordgubb, kokosnöt bodybutter och nybakta kakor! Det frambringar en speciell känsla i kroppen när man luktar vissa dofter, om det så är minnen, känslor eller ideér så är det oftast speciellt. Samma med musik, det finns viss musik som kan få en
att starta rallyrace i hjärnan av minnen. Men det är väl så vi är funtade, människan :)



Kommentarer
Postat av: Anne

Den har jag med :) Luktar riktigt sommar om mig när man bär lite kokos i nacken! ;)

2011-04-28 @ 10:46:26
URL: http://annenimtoft.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0