i mitt lilla huvud tänker jag på att:

Ingen bra morgon. Yr och måste sätta mig ner heeela tiden, trött, ont i nacken och solen lyser inte idag!
Och hur kan dom säga att det ska bli kallare igen ute efter denna helg? Oh no ..

Jag ska iallafall jobba till 15.00, sen ska jag ut på en låång promenad med Kajsa! Snacka om att det behövs efter denna helg- phu! Ätit efterrätt till alla mål känns det som, hahaha! Men dock, dock dock dock hade jag inte gått upp ett gram efter denna helg utan håller mig stadig på 61.9 just nu! Ibland tror jag kroppen behöver lite efterrätter och mums för att palla allt mitt huvud ställer till med ;)

Förresten, i veckan går vi ner och bokar ..



Vi kör lite lyx denna gång, vem vet om vi någonsin kommer att kunna göra det igen liksom? Nu har vi verkligen snålat och avstått från en massa partaj (som nog allllla har märkt). Men det är det värt ;)
Vi var inne på både Rhodos och Turkiet, men detta hotell har varit bäst av de vi tittat på och är på Rhodos!
+ att man åker söndagen den 19 juni, lagom så man hinner med både en studenthelg och ett gäng sista pengar att tjäna den helgen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser härligt ut!

2011-04-12 @ 09:59:33
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: chayenne

Åh vilka härliga bilder =)

2011-04-12 @ 14:25:30
URL: http://hellsbelle.blogg.se/
Postat av: chayenne

sv: det tror jag nog :)

Tack så mke, det värmer! =) Jag har bott här i nästan 2.5 år nu

2011-04-12 @ 16:36:21
URL: http://hellsbelle.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0