get your crazy on

Nu... nu börjar det .. Snart, I promise att det kommer att komma mer av mig snart ;) hahaha!
Alltså bokstavligt talat, jag har varit helt lost de senaste dagarna, what's up with that liksom??

Vanligtvis älskar jag att kolla runt på massa bloggar (typ 30 om dagen) och en massa hemsidor där jag trycker "spara på skrivbordet" så hela mitt skrivbord är fyllt med massa skit (kläder och accessoarer) som ajg ska göra små kollage av sen. Men just nu .. det senaste har det varit på lågvarv. Har väl haft en massa annat att fundera på antar jag. Men dock.

Helt galet vad vi letar lägenhet (2:a eller 3:a hyres någon??), vi velar om en resa, jobbar ihjäl mig - ja säg vad??
Jag glömmer en massa saker hela tiden också.. haha!
Hata inte mig, är bara lite snurrig just nu ;)
Men idag ska jag iallafall komma ihåg att köpa ny deodorant (blärk annars), leta efter ett linne jag har ställt in mig på, och sen .. oh yeeah, sen.. sen ska jag njuta av min LEDIGA HELG! AAAAAHHHHH, jag kan säga det hundra gånger om :D !!!!



(Min galna sida börja komma igen, jag lovar, det märker jag när jag blir såhär, vill ha ALLT!) Hahaha! Men roligare blir jag när jag blir hispig :D

Kommentarer
Postat av: Josie

DU ÄR BÄST SOFIE!!!!! <3 :D

2011-04-09 @ 01:14:43
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: therese

var har du köpt det vita linnet??

2011-04-09 @ 07:22:09
Postat av: sofie

Vita linnet på bilden är från VILA, mn ajg köpte ett nästan identiskt på Puls i trelle ;)

2011-04-09 @ 11:28:47
URL: http://sofiearndt.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.blocket.se/trelleborg/Trevlig_vindslagenhet_centralt_33085936.htm?ca=23_14&w=0



sök lägenhet, inte så gammal annons



Annika

2011-04-09 @ 16:11:09

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0