behind the castle walls

Jobbar 11-16.45 idag, ska bli så himla skönt att sluta "tidigt" och veta att man bara ska hem, inget annat.
Är fruktansvärt trött just nu, och har haft magknip de senaste 3 dagarna, är det dieten eller är det något annat?
Magknip är inte kul iallafall..

Helgen blir bara lugn, jobb och mys. Tyvärr får jag varken dricka eller äta gott, så lite begränsad blir man allt.
Men till nästa helg kommer jag att tillåta mig själv en jävligt rolig lördag ;) Utgång och sprit, jag kan för faaauunken inte stanna hemma för att jag går på en diet. Seriöst .. nä nä, iallafall lite lullig i kroppen kommer jag att tillåta mig själv att bli ;) Det får man dansa av sig helt enkelt :D



Underskatta aldrig ett glas vatten med färskpressad citron i ;) Man kan inbilla sig rätt så mycket, sätt till ett litet paraply till drinken och VIPS är det "en drink". ;)

Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Säkert bra med lugn kväll om du är trött och har magknip, kan ju också vara bra ibland med lite lugnare helger =) Även om man nu som då ska unna sig att ha riktigt jäkla kul! =)



SV: Om du gillar böcker som är deckare och trhillers så kan du kolla mitt inlägg där jag tipsade om de 20 bästa böckerna jag läste förra året, nästan alla där är böcker i den genren: http://eimk.blogg.se/2010/december/de-20-basta-bockerna-jag-last-i-ar.html

2011-02-18 @ 11:05:38
URL: http://eimk.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0