get looose (not in the gooose)

Nu har jag bestämt mig .. Ska börja på en ny diet. Nu ska jag bli av med de extra 3-5 kilona jag bär på!
Lovar att updatera dag för dag hur det går :) Vad måtten och vågen säger, och det viktigaste av allt- hur jag mår.

Men eftersom jag bestämde mig såhär mitt på eftermiddagen för att börja och har lite saker inplanerade i veckan så kommer det inte att bli förrens tidigast till helgen eller nästa vecka som jag börjar. Jag ska iallafall inte börja på måndag, för så säger alla "ska börja från och med på måndag", och då verkar det aldrig hålla i längden ;)

         

Kommentarer
Postat av: Phelicia - konst och foto

sv: Tack, ja jag läser bild på gymnasiet och har ritat hela livet :)

2011-02-01 @ 18:26:16
URL: http://phelicias.blogg.se/
Postat av: josefine mårtensson

Ögonfransgrejen är mega typ, det gjorde ont i plånboken men det skall ju hjälpa så ibland får man kanske bita i sura äpplet om man verkligen vill ha något, men det har blivit jättefint på min lärare! :D

Tack så mycket Sofie, jag är nylärd men jag blev nöjd för att vara första gången! :D

Just till detta använde jag :

Eyedust - next

Microshadow - eclipse

Microshadow - deadly

Eyeliner - Green Card

- Du får säga till om du vill ha något så kan jag köpta till dig eftersom jag får 40% rabatt på ALLT! Jag har böcker här hemma som du kan kolla i :D

2011-02-01 @ 20:39:24
URL: http://josefinemartensson.com

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0