in my head

61,2 kg stod det på vågen idag! YAA HOOO!

Mitt mål är 60 kg, men om jag vill hålla den vikten måste jag nog dra ner mig på 58 kg minst för man kan säkert räkna med att man går upp en 2-3 kg desstu mer du börjar lägga till frukt, bröd, potatis och desserter till dieten. Och detta är ju något som tillhör, ingen människa kan någonsin leva utan stärkelserik mat, frukt och desserter ;)

Men dieten säger egentligen att man bara ska nå sin målvikt, sedan börja lägga till ovanstående saker sakta.
Men som i alla dieter så brukar man gå upp en 2-3 kg när man slutat "bantningsfasen". Jag har väl testat nästan alla dieter i världen.. så jag tror att jag vet ..

Har haft fruktansvärda magkniper de senaste dagarna.. I don't know why? Är det dieten eller är det någon bakterie som hälsar på? Nätterna är värst..
Verkar konstigt att det skulle vara dieten liksom, jag äter proteiner och gönsaker, och i en del av livsmedlena som jag äter förekommer det faktiskt pyyyytte lite kolhydrater, så det skulle väl snarare vara magsäcken som krymt så pass att den värker eller något :P
Har inte läst något om att någon skulle haft magkramper med dieten.. bara huvudvärk, och det har jag inte haft alls.
Fortsätter kramperna slutar jag iallafall på dieten och får testa att leva på ett annat vis istället.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sofie! Grattis och lycka till med denna diet.. :) Kan du inte skriva ner typ hur en vanlig matdag såg ut i fas 1 resp fas 2 när du fått lägga till grönsaker? Vad åt du till frukost/lunch/middag? Superbra jobbat btw <3

2011-02-21 @ 13:22:51
URL: http://feeliciaaa.blogg.se/
Postat av: Josie

Jag tror att det är kroppen som säger att den saknar kakor och gottis ^^ ;) hihi



Nä, men helt allvarligt, det KAN INTE vara dieten.. inget konstigt med den ju?? :S

2011-02-21 @ 20:59:03
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0