in times of trouble, mother mary, help me

Här sitter man igen, söndag kväll, lullig av vinet sen middagen, oj vad lättroad man är ..

Såg ni Melodifestivalen igår? Helt klart var det rätt låtar som gick vidare till globen! Det säger jag utan tvekan!
Trodde att jag skulle dö när jag trodde att hon, vad hette hon, Pernilla nånting, att hon skulle gå vidare till globen. Blir helt förskräckt bara av att hon gått vidare till andra chansen . Jag verkligen HATAR sån musik som hon gör. Det är så tråkigt, ingen gnista alls, bara tråkigt rakt igenom. Om hon skulle representera Sverige i Eurovision .. då . åh, jag vill inte ens tänka på det. Som hon Anna Bergenwhatever förra året, PINSAMT .. Lord have mercy .. måste ha funnits någon anledning till att hon vann, ja, det var riggat för att sverige inte hade råd att ha Eurovision här.. Kan inte ha varit annat, haha! Annars hade ju Salem Al Fakir vunnit . . .

Varför kollar man ens på sånt, lägger energi på sånt här? :) Dagens I landsproblem, dåliga artister på melodifestivalen! hahaha! I must be crazy ..

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0