jösses

Åh .. gick och la mig igår kväll med magont. Vaknar idag med magont .. har magont just nu...
Vafan, får jag aldrig bli frisk?! Snacka om dåligt immunförsvar ..
Hade jag varit en valp i kullen hade jag blivit bortstött! åh ..

Det blev middag och kaffe med Josephine igår, vi är knasiga vi två, hade vi varit 2 valpar i en kull så hade vi garanterat bivit valda sist! hahaha!

Och idag skulle jag träffat Steffi för frukost, men den jävelen hade willie biidit, nä men den jävelen hade glömt att hon hade tvätt tid. Åh, kunde jag sovit till 12 ;) Börjar inte jobba förrens 15 idag, så forhoppningsvis känns det bättre i magen snart.



Kommentarer
Postat av: Josie

hahahaha asså Sofie!!! Vi hade i alla fall haft varandra om nu ingen vill välja oss som fina valpar ;)



<3<3<3

2011-02-01 @ 22:10:41
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0