nämen tjena John Blund

Oj vad trött jag är! Försöker se en ny serie "online", men bra det går för mig .. (absolut inte).

Köpte mig faktiskt ett par nya converse idag, sånna man kan vicka på alla tårna i ;) Pallade verkligen inte light modellen som jag köpte för en 2 år sen ca. Tårna fick slå vad med varandra om vem som skulle ligga över den andra så tighta light modellen är. Men ju äldre man bli, mer krävande blir man att det ska vara skönt ;) Leggings t ex, det är livet det! Så länge jag inte är någon "trailermom" så tänker jag gå i leggings tills jag dör, haha". Jeans, vad är det liksom ..

Nä, kanske skulle man sova nu så man kan TATUERA sig imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Anne

Du är så rolig haha.. dina inlägg. Amazing!Fick verkligen synen om hur tårna brottas.. flummigt men sant! ;) Lycka till med att föreviga ett objekt, vad ska du göra?:)



Sov gott!

2011-02-02 @ 23:17:55
URL: http://annenimtoft.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0