piskan i gumpallallan!

Howdy!

Fullt ös idag på köpcentret där jag jobbar, melodifestivalen deltagare och uttagningar till, ja lilla melodifestivalen eller vad det nu var?
Galet mycket folk iallafall, och galet mycket snattare ute ...

Sitter med en kopp te nu, ska kolla Season 16 av Americas Next Top Model, hur många säsonger till kan det bli liksom? Men det är kul :)

Några utav er undrar kanske över min diet, hur går det?
Det går bra, fick tyvärr gå på fas 3 redan efter 2 veckor efetrsom jag fick fruktansvärda kramper i magen. En massa laktos blandat med endast protein slutade med att min buk svullnade upp då tarmarna inte har något att arbeta med. Har aldrig varit med om värre kramper och skiten bara rann av en! BLÄÄÄÄRK!
Så nu har jag påbörjat fas 3 och börjat äta laktosfritt och det känns skitbra just nu ;) But i'm soooore, därför så hoppar jag också en utekväll imorgon.. om jag inte får fnatt och ändrar mig ;) (hihi)

Har stannat i vikten (61.2), fast jag vill ner 3 kilo till, får se hur det känns och vad som händer de närmsta veckorna nu annars kör jag om hela dieten från början och testar helt utan laktos istället. Hoppas fan att det inte bara var det, för laktosintolerant vill jag ikke vara!

Hoppla hey!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0