sleepwalker

Får ett sms 06.00 idag, "kan du ta morgonpasset istället?"
 .. Rackarns, jag som satt uppe länge igår också :) Så här är jag, sörplandes på mitt kaffe och är jag vaken på riktigt? Hrm .. är jag vaken eller ligger jag och drömmer just nu? haha . . .

Vi började se Sons of Anarchy SE3 igår, säsong 2 slutade ju så hemskt :( Tårar i ögonen & allt! buu huu!
Jag är fullkomligt besatt av serien, åh vad bra den är, låt den få vinna alla utmärkelser som finns :D Så jävla braa!

Nä, kanske är det dags att äta lite protein, göra sig klar till jobb, piggna till lite!! Kan inte sitta och sova i soffan som jag gör just nu . . .


Kommentarer
Postat av: Melina

Jaså, :)



Det rosa eller det blåa tyker jag är riktigt snyggt! :)



fin blogg!

2011-02-11 @ 08:54:55
URL: http://stenso.blogg.se/
Postat av: Josie

Ååååh du är så söt Sofie! <3 Vad gör du ikvällshi?

2011-02-11 @ 14:51:01
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0