varför föddes man inte naturligt smal

Fartfylld dag eller!
Alla hjärtans dag presenter till tusen och kämparglöd som faaan hos två tävlingsinriktade säljare ;) haha!
Avnjuter en god kopp te nu, knäck smak, min favorit!


Helt sjuk hur mycket man kan längta efter mat. Har ännu inte fallit för någon frestelse, men det är jobbigt just nu. Just nu vill jag bara att dagarna ska rinna förbi .. att jag ska nå mitt mål och må bra i mig själv.
Längtar tills tisdag, då har det gått 7 dagar med bara protein, och jag får äntligen börja äta grönsaker! Underskatta aldrig grönsaker.. helt sjukt vad jag längtar efter grönsaker. Helt sjukt vad mycket man kan göra med grönsaker! L ä n g t a r . . .

... Trevlig helg!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0