vårkänslorna svallar som kärringa' svallningar

Det blev en snabb shoppingrunda idag, även lite internet shopping ;) höhö ..

Vero Moda har fått in så mycket fint, skulle kunna handla påsar fyllda just nu! .. Men pengarna måste också räcka till annat! (buu)
Har sökt efter ett par high waisted jeans ett tag nu, och blev så glad när jag äntligen hittade inte bara ett par, utan flera stycken olika färger på Vero Moda! WOW!
Förhoppningsvis skulle det komma en leverans till med jeansen, för jag hann bara roffa åt mig ett par blåa, men de svarta och eeeeventuellt de ljusa kommer jag att klippa direkt om de nu kommer in igen, så att säga .. ;)

Gina Tricot 129kr/st (mina favvo t-shirts just nu)

Vero Moda 300kr

Vero moda 350kr

Vero Moda 200kr


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0