walking the hard street dooown

Dag 2, är jag verkligen bara på dag 2 .. haha! Redan jobbigt!

Morgonen är värst .. jag är van vid att äta mackor eller knäckebröd till frukost, och det tar emot att inte få smaska på ..
Men sen mot kvällen är allt ok. Men jag hade räknat med detta, och psykiskt ska jag klara detta. Det är nog viktigast för min egen skull.

Frukost: 2 kycklingkorvar och 1 kokt ägg
Lunch: En halv grillad kyckling och 3 matskedar keso
Middag: Ett och ett halvt kycklingbröst med gräddfil och örtsalt

Sen dricker jag en kopp kaffe om dagen, möjligtvis en kopp te och en maaaasssa vatten och fun light ;)

Vanligtvis äter jag mer, minst 2 till 3 mellanmål ;) hallå ;) Men när jag jobbar som jag gjort idag så finns det ingen tid till att äta en massa mellanmål. Möjligtvis att jag sitter uppe längre idag och tar något litet till senare.
Men jag måste säga att man "längtar" inte efter mat. Man är inte hungrig direkt, mest lite yr i mellanåt och lite korkad, lite seg blir man av detta. Men men, säkert de som tycker att jag är korkad vanligtvis och ändå inte märker skillnad ;)



Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0