what's your thing?

Något som jag tror att de flesta inte har en aning om mig är att jag är lite halvbesatt av Babushkas :D
Hahaha, tro det eller ej, men jag älskar sånna! Jag älskar sånna trädockor där du hittar en docka i en, en annan i en annan osv :P
Fast det kan ifs vara burkar och andra saker också där det uppenbara inte är så uppenbart, jag älskar överraskningen av vad man kan hitta om man bara öppnar locket på något.
Jag är knäpp, kanske ..

Så vill ni någon gång ge mig något så tänk på en babushka ;) Svårt att hitta de jäklarna ju så hittar ni på en marknad/loppis eller liknande så TA DEN! haha!




Kommentarer
Postat av: Helena

Jag samlar också på babuschkor och blev mäkta imponerad av din samling...=)

2012-06-18 @ 03:06:52
URL: http://helenapower.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0