-

Gissa vad som hänt mig, jag har fan inte vunnit på en trisslott iallafall! Jag är sjuk! ÅH HAN I HIMMELEN, WHHYYY?!
På loppet av 2 timmar igårkväll kände jag hur halsen svullnade upp, sen kom febern .. all night long.
Så här ligger jag på min lediga dag, och är sjuk ..Hela kroppen värker, jippie!

En positiv sak idag är iallafall att jag fick min första kallelse till att lämna blod! Jag har aldrig varit rädd för sputor och har bra blodvärde, varför inte hjälpa näste man som kanske inte har detta? Imorgon är det kanske en familjemedlem till dig, eller du själv som ligger på sjukhuset i akut behov av blod .. Tänk på det och joina blodcentralen du också ...

Nu ska jag vila ut denna sjukdomen.
Tjong ballong!

Kommentarer
Postat av: Stella

Vilken härlig och rolig blogg du har!

Hoppas att du mår bättre snart.



Kram Estella

2011-01-10 @ 13:50:07
Postat av: Josie

Tråkigt :( Jag är också sjukling! Krya på dig hjärtat!

2011-01-10 @ 18:56:07
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0