aint no sunshine . . .

God morgon!
Usch vad mörkt det är ute, idag ville jag bara fortsätta sova .. sova sova sova heeeeeela dagen. Känns som att morrnarna blir mörkare och mörkare bara, ska det inte gå mot ljusare tider nu?

Ska jobba 9-15 idag, sen väntas boupptäckning med min farmor och efter det, wooo woo, efter det väntas en dejt med Josephine :D JAAA!
Massa hemlisar ska delas, en fika i magen ska förtäras, en massa mat i mun och prat samtidigt ska ske! :D
Förresten, varför har vi inget bra foto på oss tillsammans Josie? Rackarns!

Sakta men säkert tar jag mig tillbaka här i världen, men det sjukaste är att jag fortfarande är kass, halsen är fortfarande dålig.. men lite beror det väl på att man varit lite ledsen också, jag är så trött på för mycket nu. Blir så ledsen när man först får hopp om det jag allra mest vill just nu- att flytta hemifrån. Från världens hopp, till besvikelse. Vad kommer näst? Skulle inte 2011 vara mitt år .. ? Det är inte alltid som det sägs "man gör det till vad man vill att det ska vara". Nä, ibland sätter andra käppar i hjulet för en.. Det handlar om jobb, pengar, vänner och en spark i baken för lite. Åhhr, jag vill flytta nuuuuuuuuuuuuu!!

Fy fan vad tråkig min blogg blivit, jag bara gnäller varje dag. Inte konstigt att det bara är 1 av 5 som fortfarande kommer ihåg att man finns och ibland behöver trilskas lite med för att man ska komma tillbaka på fötter . . .

Kommentarer
Postat av: Anna

..Drar till med en gammal klyscha då.. -"Efter regn kommer solsken.."

Jag vet, man bara hatar sådana, när livet känns motigt och trist..

Men det fina är att det faktiskt stämmer..! =)

2011-01-25 @ 09:37:31
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: Josie

HJÄÄÄÄÄÄRTAAAAAAAAT!!! <3<3 vi får fixa ett foto ju! Du är bäst!! <3

2011-01-25 @ 21:48:48
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0