Closer to the prize at the end of the rope

Sitter just nu med massa ångest. Jag är trött, sörplar lite på mitt kaffe .. jag är trööött.

Har inte kunnat träna på snart 3 veckor, valkarna börjar titta ut här och där, hehe, nä, så snabbt går det inte. Men det känns så.
Och jag blir inte av med förkylningen, jag mår "bra" nu iallafall, men hostan är där än .. Hur länge är det tillåtet att vara sjuk, serious ..
 
Jag saknar mina vänner så mycket, känner mig verkligen inte hel just nu. I need you guys..
Men denna tållan får väl iallafall bli lite friskus först. På jobb sätter man upp en mur "jag är frisk, jag är frisk" för att man ska klara det, men när amn väl kommer hem så är man hemma. Då är man sig själv och kan klaga hundra gånger om på hur jobbigt allt är :) Och det är exakt vad man gör, och när man väl är klar med det, då kan man gå vidare som vanligt igen! Kanske denna veckan är jag klar, kanske nästa.

Jag vill vara full med inspiration, full med ideér och full av energi! Men man måste ha tålamod ...

Kommentarer
Postat av: Morgan

ett tips. innan du går och lägger dig så ta en snaps starksprit, brukar funka för mig ränsar ut det mästa. kanske inte det godaste. men ha lite annan varm drika bredvid som du kan drika direkt efter. det funkar facktiskt eller iaf på mig:D.. eller så drik mycket asså ricktigt mycket så du behöver springa på toa mycket så man får tömt ut alla bakterierna, och sov mycket. sömn är jätte bra när man ska bli frisk. specielt en snaps och sömn:D därför jag nästan aldrig e sjuk:D

2011-01-23 @ 15:22:27
Postat av: Josie

Underbara vän! Du behöver antagligen vilan :* Jag är ledig måndag o tisdag nu om du känner att du orkar ses en stund, bara för att göra något mer än jobba o känna dig sjukling <3 hihi Har en sak att berätta ;)

2011-01-23 @ 22:40:39
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0