poppin' bottles

Sipprar lite vin just nu som blev över från maten, väntar på att mannen i mitt liv ska komma och äta "resterna" ifrån den godaste fisksoppan jag tillagat hemma! Tackar Josefin för att hon tipsade om den! MUMS FILLI BAAABBA!

En bra dag idag, gotta love those days .. Köpte mig ett par nya skor också ;) Har dem i svart (våren 2010s modell) och har nog aldrig ägt ett par bättre skor, därför valde jag att spendera pengar på dessa. Och dessutom måste jag säga att de extra 500 spänn de kostar än kopiorna i syntet är väl värda pengar, guld värda. Luktar godare, håller längre, känns skönare. Man måste vara ekonomisk, men samtidigt hur smart är man om man snålar 500 spänn och bara kan gå i skorna i ett år?Och dessutom svettas ihjäl i syntet? .. Man får tänka steget längre. Precis som jag säger på jobb när jag säljer snoddar, haha! Vill man skona håret i längden och köpa snoddar utan metallspänne som går i sönder lättare eller förstöra håret och köpa de med metallspänne för att de håller längre? Think twice ;)


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Vad glad jag blir över att fisksoppan föll dig/er i smaken, sånt är alltid roligt att höra! O visst är det perfekt när man kan dela på vinet som är kvar o dricka till soppan sen, vi gjorde så med o det förhöjde nog upplevelsen lite. :-)



Tycker bara det är roligt o lämna en trevlig trudelutt efter mig. Uppskattar själv o läsa lite mer än typ ett svar på två ord som typ "sv: tack" eller liknande. O det brukar jag ha med mig i bukhavet, man förlorar ju aldrig på o vara lite trevlig o sprida glädje. ;-)



Jättefin skor du köpt med, ger lite vårfeelings o nu får det gärna bli varmare snart!



Kram o trevlig helg!!

2011-01-08 @ 10:31:45
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Tess

Riktigt snygga skor!

2011-01-08 @ 12:55:12
URL: http://www.egowar.se
Postat av: Annette

Jäääättefina skor!! Haha =) Scorett is da shit!

Förresten, får alltid ett gott skratt när jag läser din blogg =)

2011-02-03 @ 20:46:52

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0