the walking dead

Det tar emot tusen gånger om att behöva stiga upp när man är sjuk!
Men enligt min arbetsmoral så måste man, man måste iallafall gå upp och försöka jobba! Det finns ju Panodil och ett apotek nära mig. Hade det funnits mirakeltabletter hade jag tagit det ..

Blä för detta, känns som att alla är sjuka på något vis just nu. Fan vad tråkigt, fan vad scary samtidigt .. Man skulle kanske aldrig tagit den där svininfluensavacin sprutan .. Tycker att det har aldrig varit så illa som det är nu sen alla tog sprutan?

Hur kommer detta sluta? ...

Kommentarer
Postat av: Anne

jag ingår inte i "alla" jag tog inte sprutan. Kändes som ett hittepå! Men kan ju "trösta" dig med att jag också är krasslig trots det :)

2011-01-11 @ 10:59:32
URL: http://annenimtoft.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0