when you wish upon a star your dreams come true

Godmorgon homies!

Har haft en konstig natt, vaknade med en massa tvivel och oro.
Hur kan mn tveka så mycket på sig själv? På sin framtid och hela livet? Hummm.. Bara pga en dröm?
Det är så sant när man säger "your mind can play tricks on you"

Jag längtar bort till värmen något så fruktansvärt iallafall! Och jag längtar så mycket efter att detta året ska ta fart och att jag ska komma någon vart! Få mitt eget crib, få upptäcka världen och känna mig nöjd med mig själv.
Men man ska vara försikig med vad man önskar .. man kan inte få allt!

Nu måste jag dricka upp mitt kaffe, sen väntar en hel jobbvecka! Ny kampanj och rea så det skriker om det!
Wish me luck..

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0