to the world ends

Godmorgon! Skönt det känns att sitta här igen ;) Morrnarna är ju min tid över till detta, så nu det senaste när jag inte kunnat sätta mig här har det blivit att man gått en halvtimme tidigare till jobb istället, haha! så visst har det blivit långa dagar ..

Vikarierar som butikschef just nu, väääldigt spännande är det, det enda jag hatar med det är att jag måste gå upp 6, halv 7 varje morgon .. haha! Morgonen är verkligen inte min tid på dygnet ;P Morgon för mig är när jag kan stiga upp vid 8-9 tiden, det är mer mänskligt tycker jag! Hatar att gå upp när det är mörkt och gå hem när det är mörkt, jobbar man inne på ett köpcenter ser man inte livet eller ljuset utanför utan lever mest i en liten egen värld där inne och leker affär, haha! Men annars trivs jag, tvekar inte på att jag kan bli en bra chef en dag, och det hade inte ens bekymmrat mig om det hänt snart :P

Nu skulle jag ju kunna skriva en hel bok för all tappad tid vid datorn! Men det tänker jag inte göra idag, men förvänta er fler sånna här svart och vita inlägg ^^

Kommentarer
Postat av: Caroline - Det ljuva livet i söder

Vad kul att du är tillbaka! :)

2011-07-26 @ 09:06:49
URL: http://detljuvalivetisoder.wordpress.com

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0