lek inte madicken idag för då flyger du till kina i denna blåst



Gick till Willys precis, jag varnar er om ni ska ut, good luck att gå/cykla.. SOM det blåser :(
Men ändå är det så fint med solen och man slipper vinterjackan. Hade det bara slutat blåsa hade det nästan varit sommar redan ju ^^

Annars så är jag ledig idag, så himla skönt! Har nästan varit lite bortskämd denna veckan med ledighet.. fast jag jobbar dock hela helgen sen. Så man ska inte ropa YÄÄ i förväg! ;)
Ska gå på en liten VIP kväll ikväll (om man vill kalla det det), fler och fler butiker satsar på Trelleborg nu och äntligen kommer en ny inredningsbutik till stan med öppning imorgon. Ska bli spännande att se hur det går, men självklart håller man ju tummarna för att det ska gå bra :)

Nää, kanske ska man börja förbereda middagen? Jääevla Dukan Diet är jag igång med igen, haha! Försvårar middagen gånger 1000! ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tell me! Inredningsbutik var? Vilken? Tjoho! :)



Sv: Min syster och jag är också väldigt olika. Inte alls lika, hihi!

2011-03-24 @ 19:44:48
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Josie

Vadå inredningsbutik??!! :O Du kunde hälsat på mig idag hihi, men i veckan går också bra! Jag kommer ju vara såååå uttråkad så behöver sysselsättning!! :) <3

2011-03-24 @ 22:12:10
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: Anne

Det kommer gå sjukt bra! Till er två ovan, Village öppnar, Therese och hennes pappa P-O (Som hade Gallerix innan) äger den. Jävligt fina saker, så ta en titt imorgon när de slår upp portarna för er som inte var på V.I.P kvällen!

2011-03-24 @ 22:34:06
URL: http://annenimtoft.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sv: Ojojojeee vad kul, det är precis vad lilla Trelleborg behöver. Jag har iallafall saknat en så ett besök dit får det bli för att spana in sortimentet! :)

2011-03-25 @ 11:32:24
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0