tough life!

Godmorgon på er!

Ska vara på hudkliniken 9.15, såhär fleeeera månader efter att jag var på själva läkarbesöket då läkaren skickade en remiss till hudkiniken.
Det är mina händer som spökat, detaljer vill ingen höra om, men jag har haft ont iallafall och det har definitivt påverkat mig till vardags. Men kanske får vi på svart och vitt idag varför jag sett ut som en 90åring om händerna det senaste halvåret!

Snacka om åldersnojja liksom, man hittar gråa hår, är tydligen 30år gammal enligt januaris mystery shopper och händerna har sett ut som de gjort. Daaamn, tur att jag fortfarande bor hemma hos mamma, får mig iallafall att känna mig liiite som ett barn fortfarande ;)


Kommentarer
Postat av: Josie

Hahaha vadå 30 år??!! Det är ju bara heeelt galet! Borde kolla synen i så fall!.... jisses...

2011-03-14 @ 21:52:09
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0