utmaning

Godmorgon!
Ni har väl inte glömt att ställa fram klockan 1 timme?
Min mobil ställde om sig av sig själv, men jag var faktiskt förberedd, hade ställt klockan på 2 timmar tidigare ifall ifall, ime jag ska öppna affären idag ;) Bad luck om man suttit hemma som en fåne när alla andra var jobbredo, haha! Jag undrar faktiskt om det kommer vara svart i någon affär den första timmen ..? Brukar alltid vara minst 1 som glömt.

Helgen har varit fullspäckad, mat och vin med fina tjejer i fredags och igår blev det födelsedags "kalas" hos Mia!
Lagom seg är jag idag, fan alltså, man är ingen riktig lirare ;) Men jag är pigg och glad ändå!

2 koppar kaffe till detta?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Nej har inte varit nere och kikat än, får se om det blir en tur ner i veckan! :)

Det blir till att betala av på ett tråkigt återkrav från CSN antagligen, huuu!



Hoppas du har haft en fin fin helg :)

2011-03-27 @ 18:46:33
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0